GARANTIA PRODUSELOR SMART PROTECTION

1. Definitii si termeni

a) Smart Protection – este denumirea comerciala a SC Invisible Protection SRL, persoana juridica de nationalitate romana, avand sediul social in mun. Zalau, jud. Salaj, str. Dumbrava nr. 37, bl. D16, ap.1, punct de lucru in mun. Zalau, jud. Salaj, Bulevardul Mihai Viteazul nr. 58/C, CUI: 32706323, J31/29/27.01.2014, e-mail: smartprotection.ro@gmail.com
b) Vanzator – S.C. Invisible Protection S.R.L., denumita si ,, societate ” sau ,, firma ”
c) Cumparator – persoana fizica / persoana juridica sau orice entitate juridica care isi face un cont pe site si efectueaza o comanda sau plaseaza si finalizeaza o comanda ca si invitat ( Guest )
d) Client – persoana fizica / persoana juridica care are sau obtine acces la continut, prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de catre Invisible Protection SRL
e) Utilizator – orice persoana fizica / persoana juridica inregistrata pe site-ul www.smartprotection.ro, care, prin finalizarea procesului de creare a contului, si-a dat acordul cu privire la toate clauzele specifice site-ului, prezente in sectiunea Garantia produselor
f) User – nume de utilizator prin care un anumit client poate plasa comenzi pe site-ul www.smartprotection.ro
g) Cont – partea din site ce este formata dintr-o combinatie unica de adresa de e-mail si o parola personal setata de catre client, care permite acestuia sa plaseze si sa finalizeze comenzi, prin transmiterea datelor necesare pentru expediere catre SC Invisible Protection SRL
h) Site – domeniul detinut de catre Invisible Protection SRL, sub denumirea www.smartprotection.ro
i) Comanda – un document fizic sau electronic prin care cumparatorul arata vanzatorului intentia sa de a achizitiona diferite produse de pe site-ul www.smartprotection.ro
j) Contract – reprezinta contractul la distanta incheiat intre Vanzator si Cumparator, fara prezenta fizica simultana a Vanzatorului si a Cumparatorului. Contractul se considera semnat in momentul primirii de catre cumparator a mesajului electronic transmis automat din partea site-ului www.smartprotection.ro, prin care este informat ca ceea ce a comandat va fi livrat folosindu-se informatiile puse la dispozitie in momentul finalizarii comenzii efectuate
j) Continut:
1. Absolut toate informatiile vizibile pe www.smartprotection.ro, in momentul in care un vizitator / utilizator intra pe acesta prin intermediul unui dispozitiv conectat la internet
2. Orice informatie transmisa de la cumparator la vanzator sau invers, sub orice forma si pe orice cale agreata de una dintre parti
3. Informatii privind produsele / preturile practicate de vanzator intr-o anumita perioada de timp
4. Date referitoare la vanzator / cumparator
k) Recenzie – parere personala / evaluare personala scrisa de catre un cumparator sau o persoana ce utilizeaza un produs cumparat pe site-ul www.smartprotection.ro. Recenzia este scrisa in baza propriilor experiente vis a vis de folosirea sau achizitionarea produselor cumparate
l) Rating – modalitate de exprimare a gradului de satisfactie a unui utilizator / client / cumparator vis a vis de un produs achizitionat de pe site-ul www.smartprotection.ro
Rating-ul se exprima sub forma de stele, fiecare produs putand primi un punctaj de la o stea la cinci stele. Rating-ul este mereu legat si de catre recenzia utilizatorului / clientului / cumparatorului.
m) Newsletter – mijloc de informare electronica folosit periodic de catre Invisible Protection SRL, la perioade de minim 2 saptamani, prin care societatea incearca transmiterea de noi informatii / oferte speciale dintr-o anumita perioada de timp, catre clientii existenti
n) Tranzactie – incasarea sau rambursarea unei sume rezultata din vanzarea unui produs de catre Invisible Protection SRL, cumparatorului, prin utilizarea serviciilor bancare sau a celor de rambursare folosite de diverse societati de tip curierat rapid
o) Specificatii – toate cuvintele folosite pentru a crea o descriere completa a produselor existente si comercializate pe site-ul www.smartprotection.ro

2. Garantia comerciala

a) Garantia comerciala a produselor Smart Protection este acordata clientilor sai in conformitate cu prevederile O.G. 21/1992 si cu Legea 449/2003, modificata si completata ulterior cu O.U.G. nr. 174/2008, O.U.G. 34.2014 SI O.G. NR. 9/2016. Drepturile consumatorului nu sunt afectate in niciun fel prin garanţia oferită.
Termenul general de garantie comerciala oferit majoritatii produselor de pe site-ul www.smartprotection.ro, este de 12 luni.
Referitor la certificatul de garantie pentru produsele comercializate pe site-ul www.smartprotection.ro, amintim prevederile art.21,Cap.VI din Legea nr. 449/2003, republicata: ,,La cererea consumatorului certificatul de garanţie va fi oferit în scris sau pe orice alt suport durabil, disponibil şi accesibil acestuia.”. Astfel, la cererea consumatorului, vom livra certificatul de garantie aferent produselor comandate.

b) Referitor la partea de montaj si de utilizare a foliilor si sticlelor securizate comercializate de catre Invisible Protection SRL, mentionam ca societatea noastra nu poate garanta sub nicio forma modul de reactie si de rezistenta a acestor produse in urma unor socuri fizice suferite. Garantia comerciala oferita produselor vandute pe site-ul www.smartprotection.ro asigura faptul ca cel ce a efectuat o comanda pe site (consumatorul) va primi un produs nedefect si in conformitate cu contractul de vanzare-cumparare incheiat intre societate si consumator.
Invisible Protection SRL nu poate fi trasa la raspundere datorita distrugerii foliilor, sticlelor securizate sau chiar a dispozitivelor mobile pe care au fost montate, distrugeri cauzate de socuri/lovituri dar nu numai, ca urmare a unei folosiri defectuoase/neglijente din partea clientilor / utilizatorilor. De asemenea, Invisible Protection SRL nu poate fi trasa la raspundere pentru eventuale daune cauzate dispozitivelor mobile in momentul instalarii produselor noastre pe orice dispozitiv mobil. Responsabilitatea partii de montaj precum si consecintele acestei actiuni revin strict posesorului dispozitivului mobil sau persoanei ce a efectuat montajul, dupa caz.
Va rugam insistent sa respectati cu strictete intructiunile de montaj prezente in pachetele produselor noastre, pentru a fi evitate situatii neplacute datorate unui montaj defectuos.
Recomandam tuturor clientilor nostri sa inchida dispozitivele mobile inainte de aplicarea foliilor / sticlelor securizate si sa se asigure ca orice urma de lichid de instalare folosit la curatare sau montare s-a evaportat in totalitate inainte de repornirea acestora.
De asemenea, recomandam ca instalarea foliilor sa se efectueze de catre persoane profesioniste, prin intermediul partenerilor nostri de instalare sau in orice alta locatie autorizata de tip service GSM.

c) Conform prevederilor art.5, Cap.II din Legea nr. 449/2003, republicata, produsele se considera in conformitate cu contractul de vanzare-cumparare daca: ,,corespund descrierii făcute de vânzător ….”, ,,corespund oricărui scop specific solicitat de către consumator ….”, ,,corespund scopurilor pentru care sunt utilizate în mod normal produsele de acelaşi tip”, ,,prezintă parametri de calitate şi performanţe normale, la care consumatorul se poate aştepta în mod rezonabil ….”.
In cazul in care un client solicita acordarea garantiei comerciale, acesta trebuie sa probeze neincadrarea produsului in situatia / situatiile mai sus prezentate.
In cazul in care un produs este in conformitate cu contractul de vanzare-cumparare, consumatorului nu i se poate acorda garantia comerciala.
Daca acesta doreste pur si simplu sa renunte la cumparare, termenii si conditiile de acordare a acestui privilegiu sunt descrise mai jos.

d) Referitor la acordarea garantiei comerciale, amintim prevederile art.17, Cap.V din Legea Nr.449/2003, republicată, privind vânzarea produselor şi garanţiile asociate acestora:
,,Consumatorul trebuie să informeze vânzătorul despre lipsa de conformitate în termen de două luni de la data la care a constatat-o.”
In momentul solicitarii garantiei comerciale, este necesara expedierea de la consumator catre Invisible Protection SRL, a produsului in starea initiala in care a fost transmis consumatorului, impreuna cu accesoriile aferente ce au insotit produsul de baza comandat (exemplu: kit-ul de instalare). Transmiterea acestora catre punctul de lucru al Invisible Protection SRL este necesara pentru asigurarea garanţiei – prin întreţinere, reparare sau înlocuire. Termenele maxime de realizare a acestor operatiuni precum si adresa punctului de lucru unde trebuie sa transmiteti produsul sunt mentionate mai jos.

e) Dreptul de acordare a garantiei comerciale devine nul prin indepartarea suportului ce protejeaza adezivul de pe spatele foliei de praf si / sau zgarieturi. Pentru inlocuirea produsului fara pretentii financiare din partea Invisible Protection SRL, aceste suprafete trebuie sa fie intacte ! In caz contrar, produsul se considera compromis / utilizat de catre client. In cazul constatarii de nulitate a garantiei oferite de catre producatorul foliei, conditiile de returnare a sumelor achitate initial de catre consumator se pot schimba, dar cu respectarea legislatiei in vigoare.
Recomandam ca inainte de instalarea foliilor/sticlelor securizate, respectiv inainte de inlaturarea suportului ce protejeaza foliile/sticlele securizate, sa se verifice compatibilitatea acestora cu dispozitivul detinut, prin transpunerea foliei / sticlei securizate deasupra dispozitivului pe care va fi efectuat montajul. In caz de constatare a unor diferente de dimensiuni si / sau a altor caracteristici, va rugam sa ne contactati telefonic sau prin e-mail, pentru transmiterea in scris a dovezilor/concluziilor constatate si ulterior pentru remedierea problemei.
In cazul in care clientul a cumparat mai multe produse de acelasi fel si doreste sa le returneze pe toate, doar unul dintre produse poate fi desigilat, restul de produse putand fi acceptate de catre Invisible Protection SRL doar daca sunt sigiliate.

f) Referitor la reparatia/inlocuirea produselor constatate defecte sau neconforme sau la acordarea ulterioara de reduceri sau chiar restituirea sumelor achitate initial de catre consumator, amintim prevederile art.13,Cap.III din Legea Nr. 449 din 12 noiembrie 2003, republicată, privind vânzarea produselor şi garanţiile asociate acestora:
,,Consumatorul poate solicita o reducere corespunzătoare a preţului sau rezoluţiunea contractului în oricare dintre următoarele cazuri:
a) dacă nu beneficiază nici de repararea, nici de înlocuirea produsului;
b) dacă vânzătorul nu a luat măsura reparatorie într-o perioadă de timp rezonabilă;
c) dacă vânzătorul nu a luat măsura reparatorie, conform art. 11 alin. (4), fără inconveniente semnificative pentru consumator.
ART. 14
Consumatorul nu este îndreptăţit să solicite rezoluţiunea contractului, dacă lipsa conformităţii este minoră.”

g) Referitor la accesoriile achizitionate de pe site-ul www.smartprotection.ro, precizam ca firma noastra nu isi asuma raspunderea pentru eventualele pierderi de date sau informatii survenite in urma unor defectiuni ale accesoriilor de tip card de memorie, stick de memorie, hard disk extern dar nu exclusiv, motiv pentru care va recomandam salvarea periodica a datelor existente pe aceste medii de stocare. In concluzie, garantia comerciala nu acopera si datele stocate personal de catre consumator pe produsele de tipul celor mai sus mentionate !
Bateriile sau acumulatorii externi sunt considerate bunuri perisabile cu durata de utilizare scurta, care isi pierd proprietatile fizice initiale incepand cu momentul imediat ulterior fabricatiei acestora. Astfel, garantia acestor produse este de 6 luni.
In momentul solicitarii garantiei comerciale a produselor defecte sau neconforme cu contractul de vanzare-cumparare, contravaloarea transportului retur va fi suportata de catre Invisible Protection SRL.

h) Adresa pentru expedierea produselor defecte/neconforme contractului de vanzare-cumparare, pentru care se solicita acordarea garantiei comerciale este: mun. Zalau, jud. Salaj, Bvd. Mihai Viteazul nr. 58/C.
Termenele maxime pentru efectuarea întreţinerii, reparatiei sau înlocuirii produselor defecte sau neconforme sunt:
– maxim 15 zile calendaristice in cazul persoanelor fizice;
– maxim 25 de zile calendaristice in cazul persoanelor juridice.
Aceste termene incep sa curga incepand cu ziua in care Invisible Protection SRL a intrat in posesia produsului pentru care clientul solicita acordarea garantiei.
Aceste termene pot fi prelungite la cererea expresa a firmei sau a clietului, prin orice metoda de comunicare aleasa de catre una dintre aceste parti.
Pentru a se putea beneficia de garantia comerciala a produselor defecte sau neconforme, conform legislatiei in vigoare: ,,consumatorul are dreptul de a solicita vânzătorului să i se aducă produsul la conformitate, fără plată, prin reparare sau înlocuire „. Astfel, societatea noastra trebuie anuntata in scris asupra defectelor sau neconformatii produselor noastre, pentru a se putea lua masurile ce se impun, prin intermediul formularului de returnare produs. Mergi la Formular: Click Aici.

3. Garantia de returnare a produselor DOA ( Dead on Arrival )

Produsele DOA (sosite defecte) declarate in termen de 48 de ore de la luarea in posesie se pot returna pe cheltuiala Invisible Protection SRL, in cazul in care clientul nu se poate deplasa personal la sediul firmei.
Adresa pentru expedierea produselor DOA pentru care se solicita acordarea garantiei este: mun. Zalau, jud. Salaj, Bvd. Mihai Viteazul nr. 58/C.
Pentru rezolvarea sesizarii implicand un produs DOA, trebuie urmate urmatoarele etape:
1. Inregistrarea cazului DOA, prin transmiterea sesizarii online pe adresa smartprotection.ro@gmail.com sau in scris, pe adresa: mun. Zalau, jud. Salaj, Bvd. Mihai Viteazul nr. 58/C, Invisible Protection SRL
2. Predarea personala sau expedierea produsul la sediul Invisible Protection SRL, mun. Zalau, jud. Salaj, Bvd. Mihai Viteazul nr. 58/C
Conditiile care trebuie indeplinite pentru confirmarea si acceptarea cazului DOA sunt:
1. Declararea produsului defect in maxim 48 de ore de la data achizitiei
2. Produsul DOA nu prezinta defecte fizice provocate de catre consumator / client
3. Produsul DOA trebuie predat sau livrat complet din punct de vedere al accesoriilor (manual utilizare, alimentator, baterie, CD drivere, etc.)
4. Dupa preluarea produsului, echipa Smart Protection va diagnostica si confirmara sau nega defectului reclamat
5. Dupa evaluarea produsului DOA predat sau livrat, Invisible Protection SRL va contacta consumatorul / clientul in vederea gasirii unei solutii comerciale (stornare / inlocuire produs / refuz caz DOA)
Precizam ca retragerea din contractul incheiat intre firma si clientii sai si inapoierea sumelor achitate de acestia pentru produsul / produsele DOA, se poate finaliza doar ulterior transmiterii produsuli DOA catre Invisible Protection SRL, conform prevederilor legale.
In cazul in care clientul opteaza pentru inapoierea sumei de bani achitata initial, este necesara completarea formularului de returnare produs ! Mergi la Formular: Click Aici.

4. Politica de returnare in momentul renuntarii la cumparare

Conform prevederilor alin. 1, art. 9, Cap. III din O.U.G. Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii la distanta: ,, …. consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile calendaristice pentru a se retrage dintr-un contract la distanţă sau dintr-un contract în afara spaţiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere ….”
Totodata, conform prevederilor alin. 2, art. 14, Cap. III din O.U.G. Nr. 34/2014: ,, Consumatorul suportă doar costurile directe legate de returnarea produselor, cu excepţia cazului
în care profesionistul acceptă să suporte acele costuri sau în care profesionistul nu a informat consumatorul că aceste costuri trebuie suportate de consumator ….”
Societatea noastra accepta retururile de produse nedefecte si aflate in conformitate cu contractul de vanzare-cumparare, dar cu respectarea legislatiei in vigoare si cu respectarea conditiilor mai jos mentionate.
Astfel, ca si in cazul produselor defecte/neconforme sau DOA, in vederea retragerii din contract si a returnarii sumelor de bani achitate initial de catre client, este necesara expedierea catre Invisible Protection SRL a produsului in starea initiala in care a fost expediat consumatorului, impreuna cu accesoriile aferente ce au insotit produsul de baza comandat (exemplu: kit-ul de instalare si nu numai). Situatia in care produsele ajung in alta stare decat cea in care au fost expediate initial catre consumator sau cu accesorii lipsa, va duce la diminuarea valorii produselor, conform legislatiei aflate in vigoare si automat, suma virata de catre Invisible Protection SRL va fi diminuata si aceasta.
Adresa pentru expedierea produselor pentru care se solicita acordarea privilegiului de renuntare la cumparare este: mun. Zalau, jud. Salaj, Bvd. Mihai Viteazul nr. 58/C.
Dreptul de renuntare la cumparare devine nul prin indepartarea suportului ce protejeaza adezivul de pe spatele foliei si fata foliei, de praf si zgarieturi. Pentru renuntarea la cumparare si ulterior la virarea sumelor achitate de client, aceste suprafete trebuie sa fie intacte ! In caz contrar, produsul se considera compromis/utilizat de catre client, iar Invisibile Protection SRL va informa clientul legat de acest aspect existant posibilitatea anularii cererii de renuntare la cumparare si nu va efectua viramentul catre client.
In cazul in care clientul a cumparat mai multe produse de acelasi fel si doreste sa le returneze in vederea renuntarii la cumparare, acestea vor fi acceptate de catre Invisible Protection SRL doar daca sunt sigiliate. In caz contrar, suma returnata ulterior catre client poate fi diminuata conform situatiei constatate de catre Invisible Protection, ulterior primirii produselor.
Invisible Protection SRL va solutiona cererile de renuntare la cumparare si la returnarea banilor in termen de maxim 14 zile calendaristice de la data receptionarii cererii de renuntare la cumparare formualta de catre consumator.
Acest termen poate fi prelungit la cererea firmei sau a clientului, prin orice metoda de comunicare aleasa de catre una dintre aceste parti.
Pentru a se beneficia de dreptul de renuntare la cumparare, va rugam sa completati formularul de returnare produs existent pe site ! Mergi la Formular: Click Aici.

5. Garantia de instalare defectuoasa a foliilor / sticlelor securizate

Invisible Protection SRL isi asuma responsabilitatea pentru eventuale defecte de fabricatie / neconformitati cu contractul de vanzare-cumparare ale produselor comercializate pe site-ul www.smartprotection.ro, dar nu raspunde de eventuale defectiuni sau diverse probleme aparute datorita procesului de instalare defectuos sau folosirii necorespunzatoare a foliei/sticlei securizate.
Totusi, in semn de buna-vointa din partea societatii noastre si pentru a intari increderea clientilor nostri in brand-ul Smart Protection, societatea noastra ofera in termen de 15 zile calendaristice de la data achizitiei produsului, serviciul de garantie de instalare. In ce consta aceasta garantie? In cazul in care ati instalat gresit produsul nostru (dumneavoastra sau unul din partenerii nostri sau orice alta persoana aleasa de catre client), va oferim 50% reducere la acelasi produs, in vederea remedierii problemei ! Reducerea se aplica doar produsului pentru care se solicita garantia de instalare. Transportul noului produs redus cu 50% se va plati integral de catre client. Completarea formularului este obligatorie pentru obtinerea garantiei de instalare! Mergi la Formular: Click Aici.

 

6. Politica promotiilor si voucherelor ( cupoanelor ) de reducere

Codurile de reducere ( denumite si vouchere sau cupoane ) sunt valabile in perioada mentionata in termenii si conditiile aferente fiecarei campanii desfasurata cu aprobarea si pe site-ul Smart Protection.
Pentru o singura comanda, clientii pot utiliza un singur cod de reducere ( un singur voucher sau cupon ). Valoarea si numarul acestora nu se cumuleaza. Valorea procentuala inscrisa pe cuponul de reducere sau inscrisa pe pagina web / mail reprezinta o reducere procentuala din pretul normal de vanzare afisat pe site-ul Smart Protection.Valoarea nominala a acestora NU reprezinta o suma de bani pe care userul / clientul / vizitatorul o poate utiliza pentru achizitia de produse de pe site-ul Smart Protection. Exceptie fac acele campanii special create de catre Smart Protection, in care sunt emise cupoane sau vouchere de reducere cu valoare nominala reprezentand o suma de bani cu TVA inclus.

 

7. Alte mentiuni

Pentru o buna desfasurare a procesului de comunicare intre consumator si societatea noastra, precum si pentru o solutionare cat mai rapida si corecta a tuturor problemelor sesizate de catre dumneavoastra, va sugeram sa ne contactati de urgenta atat telefonic cat si in scris, dupa momentul constatarii unor eventuale defecte / neconformitati !
Valoarea maxima a daunelor ce pot fi platite de Invisible Protection SRL fata de orice client in cazul nelivrarii produsului sau a livrarii necorespunzatoare este maxim valoarea sumei incasate initial de societate, de la clientul respectiv.